Ana sayfa » Sex Hikayeleri » Utangaç ben sahilde sevgilime verdim

Bu anım benim hayatımda çok ilginç bir yeri ve de çok erotikhikayex.org önemli. Değişik şeyler deneyip farklı yerlerde sevgilimle ilişikiye girerdik. Bunlar ağaç altında, bar tuvaletinde ve araba gibi yerlerde olurdu. Bu sefer ki farklıydı soğuk ve dalgalı bir gün ve sahilde sadece ikimiz vardık. hakikaten çok sakin bir yerdi bizim dışımızda iki aile vardı kocaman plajda günümüzü orda geçirdik ve akşam yemeğinden sonra yine barları filan gezdik ama sevgilim erken kalkalım aklımda çılgınca bir şey var dedi bende ona uydum önce otele geldik bana plaj çantamı almamı ve içine çift kişilk yatağın çarşafların koymamı söyledi ve bikinimi giymemi istedi bene hemn hazırlandım tabiöee ki beraber yola çıktık gündüz gittiğimiz plaja doğru gidiyorduk ama orayı gecti bir tepeye çıktık terk edilmiş askeri karakolun oraya arabayı park etti ve o binanı arka tarafında bir patikadan

sahile indik küçük bir koy şeklinde plajı vardı oranın iki tarafında kayalık bir çıkıntı vardı sevgilim etraftan agaçları topladı ve bir ateş yaktı ve çarşafı serdik üzerine uzanıp yıldızları seyretmeye başladık ve sevgilim dudaklarıma yapışıp beni deli gibi öpmeye başladı bende ona karşılık veriyordum tabiöee ki neden çarşaf istediğin yeni anlamıştım ve iyice sevişmeye başladık bikinimin üstünü çıkarttı ve göğüslerim emmeye başladı oradan göbeğime indi ve oradan dahada aşağı inerek bikinim üzerinden benim kadınlığımı uyarmaya başladı

beni çıldırtıyordu ve bikinim kenara çekip dilini değdirdiğinde çıldırma noktasına gelmiştim açık havada gece yıldızların altında tatlı bir esiniti ile beraber kadınlığım yalanıyordu muhteşemdi ve ben sevilim yukarı çektim onu yatırıp önce dudaklarından sonra gögüs uçlarından öpmeye başladım ve daha aşağı kayıp şortunu indirerek muhteşem penisini emmeye başladım bir süre böyle devam ettik sonra 69 olduk ve devam ettik sanki ilk defa sevişiyordum onunla muhteşem bir şeydi açık havada yapmak artık dayanacak halim kalmamıştı hadi aşkım artık içime gir dedim ve sırt üstü uzandım oda geldi ve bacaklarımı omzuna alıp içime girmeye başladı.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tecavüz hikayeleri sizlerin daha rahat bir şekilde Mobil sex hikayelerine ulaşmanız için kurulmuş bir platformdur. Sitemizdeki bütün hikayeler tamamen hayal ürünü ile geliştirilerek sizleri rahatlatmak ve haz verici şeyler sunmak için editörler tarafından yazılmış yazılardır. Üyelerimizin gönderdiği hikayeler ise değerlendirildikten sonra sitemizde yayınlanacaktır. Hikayelerin hayal ürünü olduğunu unutmayın. Ateslisekshikayeleri.com bol keyifler diler... Sitemiz ile ilgili öneri, istek ve şikayet için tasansexhikaye@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirsiniz.